Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Onze levertijden is momenteel 7 tot 15 werkdagen. 
Update: De meeste pakketjes komen weer wat sneller aan in Nederland! Normaal gesproken
heb je binnen 10 werkdagen je pakketje binnen.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
stuur dan even een mailtje naar info@lorada.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er
aan de hand is met je pakketje.


Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via Info@lorada.nl. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt
gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour
bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar
keuze.


Wat zijn de kosten van retouren?
Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de
koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor
meer informatie over de prijzen.


Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het
artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren
Je kan het artikel alleen retourneren als:
● De retourtermijn nog niet verstreken is
● Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
● Het product nog niet gebruikt is
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via (betaalmethodes opsommen, bijvoorbeeld : )iDeal, Bancontact,
Creditcard, Apple Pay, Google Pay & Amex. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is
geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties
te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus in veilig.


Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar info@Lorada.nl. We helpen je snel verder.


Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje
naar info@lorada.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de
bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen
annuleren.